4 noiembrie 2015

Începutul unei povești

Planificarea unei nunți poate fi uneori copleșitoare pentru tinerii miri pentru că există atâââât de multe detalii de care trebuie să țină cont. 
Eiii bine, gata cu grijile!!

De toate elementele cheie ale unei nunți de vis se va ocupa organizatoarea de nunți! 
Astfel, viitoarele mirese și viitorii miri pot să se preocupe de chestiuni personale precum alegerea rochiei de mireasă, asortarea butonilor cu cămașa și comanda pentru verghetele ideale.

Când am fost contactată de Monica și Raul în vederea organizării nunții perfecte, m-am bucurat tare mult!
Doi tineri frumoși aveau să-și celebreze în curând iubirea și mă aleseseră pe mine să transform petrecerea de nuntă într-o seară de basm!

Am stabilit împreună un plan și le-am promis că va fi totul perfect (ceea ce s-a și întâmplat, credeți-mă pe cuvânt!) .

Primul pas a fost și cel mai important: alegerea restaurantului pentru nuntă!

Când am ales restaurantul Good Old Times nu am stat prea mult pe gânduri. De fapt, o vizită pe site a fost de ajuns să mă conving că este cea mai bună variantă. Oricine ar fi fost în locul meu, ar fi procedat la fel: ar fi pus mâna pe telefon să stabilească o întâlnire cu personalul. Zis și făcut!
Situat în centrul Bucureștiului, pe Bd. Decebal, la mezaninul hotelului Golden Tulip Times, restaurantul Old Good Times impresionează prin arhitectura aparte, eleganța minimalistă a decorului și mai ales, prin rafinamentul mâncărurilor.

Am descoperit un local deosebit, cu un spațiu amplu și versatil în care să organizez nunta Monicăi cu Raul și l-am rezervat. Având în vedere faptul că petrecerea s-a dorit a fi una la care să participe familiile și prietenii foarte apropiați, capacitatea de 160 mp a restaurantului s-a dovedit îndestulătoare.

Odată ce am bifat pe TO DO List - localul petrecerii, celelalte griji s-au voalat treptat, căci dincolo de o locație de excepție mi s-a pus la dispoziție și o echipă de profesioniști. 

Ca reprezentantă a mirilor, am transmis către echipa de bucătari dorințele culinare ale Monicăi și ale lui Raul, iar Chef Constantin Ianculescu le-a îndeplinit cât ai clipi.
Meniul BALI a fost cea mai gustoasă alegere: aperitiv bogat, pregătit proaspăt conform celor mai înalte standarde de calitate și alte trei rețete rafinate.
Invitații au fost surprinși de bucătăria de excepție și au mâncat pofticioși Duet River cu somon și șalău, după care au simțit gustul tradițional al Sarmalelor servite cu bacon, și smântână, iar spre finalul serii și-au delectat papilele cu un suculent și delicios Mușchiuleț de porc Dijonaise. 

Întreaga sală de bal a fost aranjată într-o tușă elegantă, deasupra meselor rotunde - buchete bogate de flori albe tronau parfumat, lumina caldă îmbăia întregul spațiu într-o atmosferă intimă și muzica legăna contururile trupurilor pe ringul de dans. În centru perechilor de dansatori, plutea ușor, pe ritmul lent al unui vals, cuplul diafan - un EL și o EA fericiți că vor fi mereu împreună. 

Esența de basm a nunții a fost copleșitoare și asta datorită faptului că am reuțit să lucrez din umbră, cu o echipă de profesioniști - cu care am colaborat  perfect, astfel încât nunta de poveste a Monicăi și a lui Raul a devenit realitate!

Acum, la ceva timp de la celebrarea acestui eveniment, trebuie să recunosc că hotelul Golden Tulip Times, și în special restaurantul Good Old Times este gazda potrivită pentru orice eveniment și garantează amintiri memorabile.

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2015.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?