22 octombrie 2015

O cană de răsfăț, te rog!

Înainde de a citi, apasă PLAY!





Toamnă. Ceaţă uşoară. Picură încetişor.
Pe fundal se aude o piesă chill care îmi leagănă gândurile într-un dans lent. E ora 23:17.
Stau ghemuită pe fotoliul cafeniu, acoperită până la gât cu o pătură roş-vişinie pufoasă. Mi-e cald şi bine.
Privesc spre fereastra luminată difuz de felinarul de pe bulevard. Liniştea de funingine a nopţii e străbătută din când în când de maşinile care traversează în viteză asfaltul ud.
Ce s-a întâmplat, când a reușit Toamna să împresoare urbea și de când s-a domolit agitația din oraș? 
Îmi trec degetele peste suvița de păr care îmi gâdilă urechea stângă și mă întind către măsuța de lângă mine.Cuprind toarta cănii de porțelan și mă pregătesc să sorb din ciocolata caldă. Crema onctuoasă de cacao îmi desfată simțurile și mă răsfață deplin.

Acesta e momentul de relaxare desăvârșit (îmi spun)!

Mireasma dulce a băuturii aromatizate cu caramel se răspândește în cameră îmbinându-se cu esența de ghimbir și portocale a lumânărelelor parfumate care licăresc cuminți pe măsuță.



Copilul din mine se simte răsfățat!!
Țin în palmele căuș cana amuzantă cu Inimioare mari și mici și zâmbesc încântată de drăgălășenia ei. De fiecare dată când o privesc gândul îmi zboară la momentele de alint pe care îmi place să le petrec doar cu mine însămi.
Să evadez din coditian în atmosfera caldă de acasă, savurând un ceai de tei îndulcit cu două lingurițe de miere de salcâm ori delectându-mă cu o licoare savuroasă de ciocolată - înseamnă pentru mine mai mult decât orice metodă terapeutică anti-stres. 
Apropo de micile bucurii ale vieții, cana mea cu Inimioare mari și mici e cana de ceai preferată și totodată este cadoul special pe care mi l-am făcut singură!
Trebuie să recunosc faptul că am avut mare noroc că am observat-o, acum vreo 2 săptămâni, în timp ce zăboveam pe https://www.facebook.com/magazinuldecani

Design-ul ei delicat, forma durdulie și desenul feminin m-au atras din prima clipă, însă m-a încântat și faptul că e realizată dintr-un material deosebit: porțelan. Știam că este o cană de calitate!
Este de la sine înțeles că nu am putut rezista tentației ( mult prea mari) de a avea cana și am comandat-o imediat de pe http://www.magazinuldecani.ro. M-am bucurat de o livrare prin curier rapid şi am primit coletul în 2 zile după finalizarea online a comenzii.
În fiecare seară de toamnă, îmi place să găsesc acasă liniștea ocrotitoare în care să mă cufund după o zi obositoare la serviciu.
De aceea mă bucur de fiecare clipă în care am răgazul de a mă desfăta cu o cană de ceai ori de ciocolată caldă în timp ce răsfoiesc albume vechi de poze sau citesc poeme de dragoste semnate de Nichita Stănescu...

Toamnă. Ceaţă uşoară. Picură încetişor.


Ce s-a întâmplat, când a reuşit Toamna să împresoare urbea şi de când s-a domolit agitaţia din oraş? 




Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2015.

Piesa -
Alina Baraz & Galimatias - Pretty Thoughts; 
Sursa Youtube.
Imagini- internet și arhiva personală.