20 octombrie 2015

Cardul STAR Forte îndeplinește toate dorințele!

E seară. Ceasul digital din stânga mea arată ora 20.37.
Degetele-mi ating cu repeziciune și precizie tastele laptopului alb și ochii caută să citească pe monitorul cu luminozitate redusă ultimele știri. M-am obișnuit să caut pe net toate informațiile de care am nevoie, tocmai de aceea televizorul nu-mi mai e de mult prieten. În mediul online pot să filtrez singură informațiile pe care le consider prețioase și totodată pot să rezvolv o mare parte din treburile de peste zi. Să fim sinceri: e mult mai simplu așa!
Deschizând fereastra de mail observ în stânga o reclamă pe care nu pot s-o ignor (se pare că nu am mai văzut-o înainte), cu atât mai mult cu cât mesajul ei este unul super interesant:

STAR - CARDUL TAU DE CUMPARATURI

Fără ezitare dau click și imediat se deschide o pagină specială a site-ului www.starbt.ro .
Citesc cu nesaț tot ce scrie acolo și fața mi se luminează pe loc. ACEST CARD VA FI BILETUL MEU DE CĂLĂTORIE PENTRU PETRECEREA DE REVELION!
Sinceră să fiu, de mult mă zbăteam ca peștele pe uscat la gândul că nu voi reuși nici anul acesta să sărbătoresc trecerea dintre ani pe mijlocul plajei, savurând sampanie în tălpile goale pe nisipul cald.
Dar acest card de credit avea să îmi deschidă poarta spre îndeplinirea nelimitată a dorințelor. Vacanța mea de iarnă avea să fie o filă de poveste parfumată cu aroma exotică a nucilor de cocos uscate în soarele cald. Mă proiectam deja lenevind la umbra palmierilor, pe note muzicale fredonate de valurile vii ale unei ape prețioase de smarald. 
Ce bucurie îmi exalda sufletul! Visul meu putea deveni acum realitate cu un simplu click.
În secunda doi am aplicat online pentru a intra în posesia cardului STAR Forte iar următoarea zi am fost contactată de o domnișoară drăguță care mi-a răspuns complet la toate curiozitățile pe care le aveam în legătură cu acest card de credit. Lipsită de dubii fiind, am înțeles că mă pot simți ca un star în fiecare zi cu cardul de credit de la Banca Transilvania.
Zis și făcut!  
Odată ajunsă în posesia cardului STAR Forte am dat frâu liber dorințelor ce clocoteau de mult în mine și am accesat link-ul spre magazinele-partenere STAR în ideea de a găsi agenția de turism care să mă trimită pe tărâmurile din visele mele. 
Având în vedere faptul că lista magazinelor partenere număra câteva mii, e mai mult decât evident că am avut de unde alege ceea ce mi s-a potrivit cel mai bine,
Cum bine spune o vorbă populară; Ce cauți, aia găsești! - Eu am găsit la BOREAL TOURS oferta de vacanță perfectă pentru mine și iubitul meu: Revelion 2016 Havana & Varadero. 
Plata vacanței am făcut-o online fără nicio temere, căci la Banca Transilvania plata pe internet este sigură și mai mult decât atât, utilizarea cardului către comercianți este lipsită de orice comision. Deci, n-am plătit niciun leu în plus și am realizat toată operațiunea de acasă, bucurându-mă de confortul fotoliului din living. 
Imediat după efectuarea plății am fost informată, prin serviciul SMS Alert, pe telefonul mobil despre tranzacția realizată și acela a fost momentul în care am realizat că (ÎN SFÂRȘIT!) mi-am îndeplinit una dintre cele mai arzătoare dorințe.
Este oficial! Pe 30 decembrie ne luăm zborul.
Ne așteaptă un sejur de 10 zile sub soarele fermecător al Cubei și toate acestea datorită cardului STAR Forte care mi-a pus la dispoziție echivalentul în lei al sumei de 5000 de euro și în plus, grație colaborării cu agenția de turism pe care am ales-o, http://www.starbt.ro/parteneri/boreal-tours/ , am beneficiat de 3 rate fără dobândă și în plus 3 puncte STAR pe care le voi putea folosi la cumpărături viitoare. 
Am dat lovitura!!
Acum deja visez cu ochii deschiși la aventura ce ne așteaptă!


Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2015.
Imaginea este de pe site-ul creativelunatics.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?