2 decembrie 2007

3rei Sud Est - Vorbe care dor

Această melodie îmi place foarte mult!!!
Versurile sunt formidabile!
Textul mă face să visez...Felicitări celor de la 3rei SUD EST!!!
" Trebuie să ne transformăm viaţa în vis..şi visele în realitate!
Fericirea îi aşteaptă pe cei ce plâng, pe cei ce suferă, pe cei ce caută şi pe cei care încearcă. Pentru că numai acele persoane pot aprecia întâmplările chiar şi anodine care au lăsat un semn în viaţa lor."
Iubirea este frumoasă,
Iubirea este tristă
Şi pentru că e frumoasă şi tristă,
Iubirea există!

4 comentarii:

  1. foarte faina melodia.Cu siguranta un hit al acestei ierni.Dar nu se compara cu balada "Altauri de ingeri".:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa melodie...a am si eu pe blog:)...

    RăspundețiȘtergere
  3. Crede-mă ca ador melodia asta!Este foarte frumoasă si totuşi aşa tristă..

    RăspundețiȘtergere

..ce zici?